Upamiętnienie 50tego lotu samolotem :)




Dziś moje konto na loter.pl pokazało mi, że odbyłam 50-ty lot samolotem. Tym samym leciałam do 13 krajów (tak mało!), korzystałam z 6 linii lotniczych, odwiedziłam 23 lotniska i przebyłam w przestworzach 81 271 km. Jak widać na mapce poruszam się najczęściej po Europie i trochę po Azji... Wszystko przede mną! :).


 Zdjęcie wykonane gdzieś między Wielką Brytanią a Polską, wrzesień 2014 rok.

Jeżeli ktoś interesuje się samolotami, lotniskami i takimi tematami, zapraszam do obejrzenia kilku odcinków serii LOTNISKO , które prowadzi polski dziennikarz i podróżnik Michał Cessanis. 

Niedawno czytałam też artykuł o tym dlaczego lata samolot, czym są turbulencje, itd, itd. Jeżeli ktoś jeszcze nie zna odpowiedz na te pytania, zapraszam tutaj.

Będzie jeszcze wpis z podsumowaniem wszystkich podróży w tym roku, ale jeżeli chodzi o loty to dziś zakończyłam swoje latanie w 2015 roku. Leciałam z Rzymu (Ciampino) do Poznań Ławica. Pierwszy raz z takim hukiem spadłam na ziemię. Myślalałm, że samolot się rozpadnie... Całe szczęście wszystko zakończyło się szczęśliwie. Życzę Wszystkim dobrej nocy i do zobaczenia gdzieś na lotnisku lub w samolocie :*.


 Pat :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Bangour Village Hospital czyli opuszczone miasteczko

Wędrówka na Ben Nevis (1345m), Szkocja

Kagyu Samye Ling - prosto w egzotykę