Trzydziesty lot w przestworza

Dzisiejszy wpis poświęcony będzie lotom. W dzisiejszych czasach można naprawdę za śmieszne ceny latać do różnych zakątków naszej Planety. Oczywiście nie siedzę biernie I korzystam z tych dobrodziejstw :D. Kilka miesięcy temu postanowiłam liczyć I rejestrować swoje wzloty w przestworza. Założyłam w tym celu profil na pewnej stronie, która się tym zajmuje :). Jako że dziś leciałam do stolicy Szkocji mój profil na Loter.pl wskazał trzydziesty lot! Także dziś trzydziesty raz wchodziłam do samolotu, dziś trzydziesty raz wznosiłam się w przestworza I tym samym dziś jestem dziewiąty raz w Szkocji :)

ps. Wpis dedykuję Osobie, która przeżywała kiedyś wzloty podobnie jak ja :* ;). Pozdrowienia dla Leszna (k.Poznania) :D





Wszystkie fotki z samolotu wykonane gdzieś między Polską, a Szkocją czyli droga, którą latam najczęściej ;)




Pat :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Bangour Village Hospital czyli opuszczone miasteczko

Wędrówka na Ben Nevis (1345m), Szkocja

Kagyu Samye Ling - prosto w egzotykę